Wat is vrienden van Scouting Oudenbosch?

Wordt vriend van Scouting Oudenbosch en help mee om Scouting Oudenbosch laagdrempelig en toegankelijk te houden voor alle jeugd in Oudenbosch en omgeving.

In deze dure tijden wordt het steeds lastiger om onze vereniging financieel stabiel te houden. We hanteren al jaren het beleid om de lidmaatschappen zo laag mogelijk te houden zodat zoveel mogelijk kinderen in Oudenbosch en omgeving het plezier van de scouting kunnen ervaren. Helaas wordt dit steeds lastiger door gestegen huurprijzen en andere kosten.

Om ook in de toekomst financieel stabiel te blijven, kunnen we uw steun dan ook goed gebruiken. Draagt u Scouting Oudenbosch een warm hart toe? Word dan vriend van Scouting Oudenbosch!

Wat betekent ‘Vrienden van Scouting Oudenbosch’?

De vrienden van Scouting Oudenbosch zijn een groep personen en/of bedrijven, die Scouting Oudenbosch jaarlijks met minimaal €50 euro willen sponsoren. In ruil hiervoor wordt uw naam vereeuwigd op een bord in het honk, het clubgebouw van onze vereniging, tenminste zolang de vriendschap duurt😊.

Hoe werkt het?

Als vriend van Scouting Oudenbosch wordt u bijzonder lid van onze vereniging. We registreren uw gegevens overzichtelijk en veilig in het ledensysteem van scouting Nederland.

U kiest zelf voor hoelang u vriend van de Scouting blijft en welk bedrag u jaarlijks wilt betalen (minimaal 50 euro). Van onze penningmeester ontvangt u hiervoor jaarlijks een factuur. Loopt de gekozen periode af, dan ontvangt u van ons een mail of u de vriendschap nog wilt voortzetten of liever afscheid neemt.

Vrienden worden?

Meld u dan snel aan via deze link

Giften aftrekbaar belastingdienst

Onder voorwaarde zijn giften aan een vereniging aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Eén van de voorwaarden is dat u middels een formulier vastlegt dat u doneert voor een periode van minimaal 5 jaar. Lees meer hierover op Belastingdienst.nl Wilt u hiervan gebruik maken? Download de overeenkomst hier op de site van de belastingdienst.

Hopelijk zien we uw naam straks op het bord in ons honk!