Verhuur

Sinds de brand in 1989 heeft Scouting Oudenbosch de beschikking over een stenen clubgebouw aan de Baarlebossche in Oudenbosch.

Inrichting

Als u het honk huurt, heeft u de beschikking over een slaaplokaal (6 x 7 meter), een speellokaal (6 x 9 m), een staflokaal (3,5 x 4,5 m), een moderne keuken (met een spoelbak, vier gaspitten en een ijskast), een douche, vier wc’s en een grote wasbak (met vijf kranen). Dit biedt ruimte aan een groep van circa 40 personen (kinderen + leiding).

In overleg kunnen tafels, stoelen en keukengerij worden meegehuurd, dit is afhankelijk van wat onze speltakken zelf meenemen op hun zomerkamp. Pionierpalen worden niet verhuurd.

Omgeving

Het honk bevindt zich in een rustige omgeving die aan de ene kant aansluit op het centrum en aan de andere kant grenst aan een uitgestrekt polderlandschap. Voor het honk is een grote speelweide (hierop mogen door huurders geen tenten worden geplaatst).

In de omgeving zijn diverse recreatiemogelijkheden. De Basiliek, het arboretum, het natuurhistorisch en volkenkundig museum, het Nederlands Zouavenmuseum, een overdekt zwembad, het station en het (winkel)centrum zijn op loopafstand.

Met de fiets is er nog meer te doen. Bij vliegveld Seppe (Bosschenhoofd / Hoeven) is een museum en een groot bos. Daar vlakbij ligt Splesj, een recreatiepark met een groot zwembad.

Verhuur

Tijdens de zomervakantie wordt dit gebouw verhuurd (m.u.v. het kleinste lokaal en het schot) aan scoutinggroepen. Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen? Dan kan u altijd contact opnemen via het contactformulier onderaan deze pagina.

Huren

Indien u ons honk wilt huren kunt u het onderstaande formulier invullen: