Bevers

Welkom in Hotsjietonia!

Heey jij daar!

Hou jij ook van avontuur, grappige en spannende dingen beleven samen met kinderen van jou leeftijd? Kom dan elke zaterdag met Stuiter mee naar Hotsjitonia waar de Bevers veel plezier beleven!

De bevers spelen elke zaterdagochtend van 10.30 tot 12.00 uur.

Spelen in Thema

Bij de Bevers spelen kinderen tussen 5 en 7 jaar in het denkbeeldige dorpje Hotsjitonia samen met de bewoners. Tijdens onze opkomsten staat samen spelen voorop. Dit doen de Bevers onder begeleiding van deskundige vrijwilligers.

De Bevers worden uitgedaagd en aaangemoedigd om allerlei leerzame, grappige, spannende en vooral avontuurlijke ervaringen op te doen. Bij de scouting bieden wij verschillende activiteiten zoals:

• Kampvuur
  • Tocht lopen
  • Koken
  • Sport & Spel
  • Zelf ontwikkelde activiteiten
  • En nog veel meer!

Aan het eind van het seizoen gaan de Bevers op zomerkamp en blijven dan meestal in echte tenten slapen. Hoe cool is dat?!
Dit kamp is ook helemaal in een thema maar dan elk jaar weer anders.

Meer weten?

Neem contact met ons op via het contactformulier.
Lees meer over de Bevers of scouting in het algemeen op www.scouting.nl